Translator just find you`r language.

  • Trykk for Bakst uten egg og melk.

  • 52 WEEK ORGANIZED HOME CHALLENGE

    Uke 10 Organized Home Challenge

    N ligger jeg litt etter igjen men hey alt m taes i den farten som passer til
    hver enkelt.


    Uke 10 sin challenge gr ut p f orden og rutine p posten du mottar og
    den du skal sende ut.

    Denne challenge er starten p det f orden p all papirflyt rundt om i huset
    og er ogs starten p flere uker med papir organisering.

    Noen av fordelene du vil se nr du kommer igang med organisering av post og papir
    Som kommer inn i huset er :

    • Ingen benkeflater eller andre flater overfylt med papir bunker.
    • Ingen bortkastede kroner og re p avgifter tilkommet p regningene dine fordi du
      er for sent ute til betale de.
    • Ingen uro for at du glemmer noe som en hendelse eller en frist.
    • Du vil spare tid p lete etter dokumenter fordi du fr oversikt.

    Step 1: Velg en plass i hjemmet hvor du vil samle og g igjennom posten.

    Det er inger rett er gal plass oppbevare og sortere posten/papirene dine, her fr du noen
    tips til hvor det kan vre.

    • Ett sentralt sted i hjemmet hvor din familie allerede dumper papir og post, slik som kjkkenbenken, spisestuebordet, rett ved dren i gangen osv.
    • Ved en arbeidstasjon.
    • I nrheten av der du oppbevarer papirer, regninger og andre ting du tar vare p.
    • Ha plass til litt home office supplies.

    Alle har forskjellige behov s alle velger noe som passer for seg.
    Husk innvolvere hele familien i systemet ellers vil det jo raskt bli kaos igjen.

    Step 2: Samle riktig utstyr der hvor du nsker sortere.

    Det du kan trenge er en sppelkasse, resirkuleringsboks og eventuelt en papirkutter til slikt som skal kastes men du ikke nsker andre skal kunne lese, (brennes i ovnen her)

    Det viktigste gjre hver dag er kaste all sppel med en gang, da er det borte og samler seg ikke opp i hauger. Kast det rett i resirkuleringsboksen din. HER er min resirkuleringsstasjon som fant sted etter uke 6 challenge.

    Her er noen forslag til kontor materiell du br ha i nrheten av din hjemme post/pair stasjon.

    • Ett fast sted til regninger og andre papirer som m ligge litt p vent.
    • Penner
    • konvolutter
    • Frimerker
    • Stiftemaskin
    • Post it lapper
    • Saks
    • Tape
    • Binders i forskjellige strrelser
    • Litencalculator
    • Address book and other contact information
    • Familie kalender
    • Telephone (etter nske)
    • Computer (etter nske)

    Step 3: Lag deg en rutine p sortere posten/papirer hver dag.
    2 minutter er alt du som regel trenger.

    Choice 1: Kast, Resirkuler eller makuler.

    Choice 2: Delegere det videre om du ikke kan avgjre hva det er.

    Choice 3: Information du m ta vare p legges riktig sted s du finnerden igjen.

    Choice 4: Gjr det som m gjres med det med en gang.

    Here is where you really need to implement the two minute rule. The two minute rule requires
    that you should not put off anything that takes you less than two minutes to do, right then.

    Step 4: Sett av litt tid hver uke til papirarbeid.

    Step 5: G rundt i huset samle alt av papirer p rett sted p
    arbeidsplassen du har satt av til jobbe med papir og post.

    Sett av tid til sortere alt du finner , trenger ikke vre med en gang men sett deg sm
    ml s er de lettere n.

    Fortell gjerne hvordan det gr, her kan du se hva andre har ftt til.

    Creative Storage Solutions Hall of Fame

    nsker du f disse challengene rett i mailen g inn HER og meld deg p.

    Follow Me on Pinterest

    52 week Organized home challenge uke 9

    • Der var jeg tilbake med de ukentlige taskene. Uke 7 forsvant siden vi her
      i Norge har lite av kupponger bruke nr vi handler og den uken var opplring i
      bruke kuppongene best mulig. Uke 8 kan hende jeg kommer tilbake til den for den
      er om det planlegge handlelister og sunne middager.

    Men n er det uke 9 det dreier seg om :


    Uke 9 : Organisering av kontakter og adresser.
    Lage en enkel adressebok.

    Om du er som meg s har jeg jo en adressebok men om den er up to date ja
    det er ett annet sprsml.

    Step 1 : Bestem deg for hvordan du nsker oppbevare kontakt informasjonen din.

    • P papir
    • Elektronisk
    • Eller Hybridisk (alts begge deler ja takk)

    Jeg er nok fan av ha litt begge deler eller egentlig samme info bde p papir og p data
    av den enkle grunn at noen ganger er det enklere finne det jeg trenger p papir og andre
    ganger motsatt om pc likevel er p s kan jeg jo bare pling pling se etter der.
    og om det er en mailadr jeg skal ha s skal jeg sikker bruke pc likevel s da
    er det kjekt ha infoen der.

    Og om pc skulle g dunken er det jo kjekt ikke miste all kontakt info en er avhengig av ha.

    Step 2 : Lag en enkel adressebok.

    Her finner du gratis adressebok sider du kan printe ut.
    Det du n m huske p etter ha laget systemer er oppdatere de ettersom du fr
    nye kontakter eller ny kontaktinfo, ikke tenk jeg gjr det senere for da er du ute
    kjre igjen, det tar deg max 2 min gjre det med en gang.

    Step 3 : Lag en enkel papir kontaktliste til vesken/lommeboken din.

    Litt pbygg til step 2 lag en enkel oversiktilig kontakt oversikt til vesken/lommeboken
    med de viktigste kontaktene dine, for at disse skal vre veldig lett tilgjengelig.
    Slik som ektefelles, barns, viktige jobb nummer osv ettersom hva du
    fler er nummer og kontakt info du synes er viktig ha for hnden.

    Step 4 : Lag en krise kontaktinformasjons liste.

    Ved krise, sykdom osv kan det vre godt ha en slik p en fast plass i huset som
    alle vet hvor er. Den kan ineholde for eksempel nummer til Politi, brannvesen, sykehus
    , legevakt, veterinr, nabo, osv etter hva du synes er viktige nummer.

    Step 5 : Lag en liste over innholdet du har i lommeboken din.

    Dette i tilfelle du mister den eller blir frastjlet den, da har du lett tilgjengelig
    all info for sperre kort og ogs erstatte de kortene du har mistet raskere.

    Step 6 : Lag en liste over eller organiser business cards,
    som du har liggende bde her og der, slik at du lett kan finne de frem om du skulle ha behov for de.

    Vil du lese hele challengen eller melde deg p s du fr de rett i eposten din
    kan du g inn HER s finner du hele

    Fortell meg gjerne hvordan det gr med challengen om du gjr litt eller alt
    har ingenting si her er det bare gjre det du synes du trenger.

    Lykke til

    N skal jeg ut en tur spise sunt snacks og hekkle oppi bakken her borte.

    Ha en kos kveld , det vet jeg at jeg skal ha.

    Follow Me on Pinterest

    Endelig ! week 7. Bor vi i Sverige ?

    Hey .. ja ja ja

    Denne uken uke 7 i 52 week organize challenge er det kuponger som skal til
    pers der over inn the America og ja som alle vet har vi ikke slikt her i Norge
    s da fikk jeg endelig gjort uke 4 sin challenge.

    Thi hi n er endelig uke 4 av 52 week organize challenge utfrt.

    Kjleskapet har blitt tmt, ryddet og organisert.
    N er det ganske ryddig og organisert her fra fr dette p grunn av Dylan sine
    egg og melke allergier s vi m dele kjleskapet s hans varer ikke str
    sammen med varer han ikke kan spise.

    Bare se her.

    Vask og opprydding er en god ide, altids noe sl her og der godt f vekk.

    Alt er ute og klart for full vask.

    Alt er tilbake p plass, veldig deilig med ett skinnende rent kjleskap, ble litt bedre
    plass men dagens middag ble tatt frem ogs he he

    Dylan sine hyller.

    Og Dylan sin drplass, vi kan ogs bruke hans mat men han kan ikke bruke vr, s er
    kjekt dele det opp. he he la akuratt merke til at det ser ikke ut som vi bor i Norge i hht
    innholdet i kjleskapet vrt, ser mer ut som om vi bor i Sverige ja ja gjr jo nesten det thi hi



    Dagens frokost var som den pleier 2 skiver. Vi tok det helt med ro p morgenen fr jeg
    skulle til iiiiiiiiiiiiiiiiiik tannlegen, jeg lever jo s det gikk jo greit p ett vis, er helt svimmel
    nr jeg reiser meg fra stolen hos tannlegen sikkert fordi jeg puster underlig nr jeg sitter der.

    ja n har jeg sittet her en stund blir s distrahert av tv i blant s da er det vel p tide f slengt
    ut dette innlegget fr dere alle finner putene deres he he .

    Hvordan ser det ut i kjleskapet ditt ?

    Ny utfordring he he vis meg innholdet i kjleskapet ditt :)

    Follow Me on Pinterest

    Helsestasjonen og uke 6 challenge utfrt !

    Var jo hos helsestasjonen i gr og timene lper bare i fra meg her.

    Dylan veier 13,5 kg og er 93,5 cm hy flger kurven sin helt p prikken.
    Vi var jo litt spente fordi vi tenke det var en sprktest n men det var det ikke
    og vi spurte i forhold til sprket til Dylan som jo ikke er det beste men han
    kommer seg for hver dag som kommer.

    Vi har ikke bekymret oss for det men barnehagen har spurt vedrrende det
    frst meg s Terje , s vi lurte litt p om vi burde vrt mer bekymret.
    Men det trenger vi absolutt ikke, det som er viktig er at de p denne alderen har
    forstelse ( at du kan be de hente noe uten peke eller vise frem noe)
    Og at de hrer deg nr du snakker til de.

    Dylan gjr begge deler og det har han gjort lenge lenge.

    S da slapper vi helt av og tar kontakt sklart om vi synes det stopper opp,
    N om dagen kommer det nye ting hver dag ogs har han den siste tiden begynt
    herme og det har han ikke gjort s mye av fr.

    Ellers var det kos se helsesster igjen vi er veldig fornyd med henne, hun er helt down to earth
    S n er det ikke noe besk til helsestasjonen fr 4,5 r her vi bor om vi ikke ringer fr en
    ekstra time. Vi skal til fysio med Dylan da i slutten av mneden for hun synes han gikk litt
    innover med bena (har ikke sett noe til det ) og teakker sklart ja for kanskje det har noe med
    det at han vondt innimellom kanskje han legger seg til en gangmte som ikke gjr vondt
    for han sier at det gjr vondt i benet n og da, kjekt f sjekket alle muligheter.

    S var det sppelet vrt.

    Er jo ukens challenge organisere resirkulasjonen av sppel i heimen.
    Her over ser dere hvordan det var under benken, vask p hy tid.

    Vasket alt av btter og skap.



    Lagde meg merkelapper og voala s ryddig og rent ble det. Tenkte litt p hvoe ellers i huset
    jeg trenger sppelkasser og har egentlig der jeg trenger som i vaskerommet for lo
    fra trketrommelen, badet og rommet til Dylan til bleier (den tmmes hver kveld)

    Her har vi akkurat spist middag, ble sent i dag for det var lasagna p menyen og
    det kan vi ikke servere Dylan (fant en ny med taco den kan han spise) men andre her
    blir drlige i magen av alt krydderet i disse taco tingene. S Dylan fikk kylling med ris
    for vi skal ha kyllingsalat i morgen s da passet det helt toppers.

    Hper alle har en fin Torsdagskveld

    Klemme p

    Follow Me on Pinterest

    Uke 6 Organized Home Challenge

    Denne uken er det sppelet som skal til pers, ja vi er vel ganske flinke
    her til lands i det resirkulere og sortere sppelet vrt men vi kan garantert
    alle bli flinkere.

    Kremt kremt trenger vist en opprydding inne i skapet under vasken hos meg
    ivertfall s det var fint det var dette som er ukens challenge.

    Challengen sitt poeng er gjre det lettere for deg selv sortere og resirkulere.

    Stepp 1

    Finn ut og lr deg reglene for resirkulering der du bor, hva og hvor skal det forskjellige
    sorteres og leveres. Dette fordi mange kommuner har forskjellige mter p hente
    og leveringstiltakene sine.

    Stepp 2

    Hvor er det best i ditt hjem oppbevare, sppelet fr det eventuelt bres ut i
    sppelcontainerene i oppkjrselen eller leveres ditt lokale resirkuleringsmottak.
    Her er det fler ting du m tenke p.

    Hvordan dele inn spelet (kommer ant p resirkuleringen der du bor)

    Her hos oss deles den inn slik :

    Restavfall (egen container)

    Matavfall (egen boks)

    papp/papir (egen container)

    Glass og metall (egen boks)

    Farlig avfall (rd btte med ls)

    Plast (egen sekk)

    og til slutt

    Bleier (egen container)

    Ja litt av en liste.


    Bilde lnt HER

    Du m ogs tenke p hvor lenge du er ndt til oppbevare de diverse containerene fr
    det blir hentet/levert. Hvor mye plass trenger du.

    Stepp 3

    Tenk igjennom om du trenger sppelkasser i flere rom.

    Stepp 4

    Lag deg rutiner p nr du tar ut sppelet, leverer til resirkulasjonsstasjonen.

    Se flere tips Home Storage Solutions som har denne challengen

    Lykke til :-)

    Follow Me on Pinterest

    Uke 5 av 52 week Organized Home Challenge

    Da var det ny uke og ny challenge, (jeg ligger etter s kjleskapsryddingen som
    skulle vrt utfrt m flge denne challengen)

    Denne uken skal det ryddes og organiseres i oppskrifter og kokebker.

    Noen tenker sikkert ohh guu hvor skal jeg begynne og andre som meg tenker ja
    det blir jo en enkel liten opprydding. En time eller to tenker jeg det vil ta her i huset
    om jeg tar i ett skikkelig tak og det har jeg tenkt til.



    Stepp 1
    Tenk p hvorfor du har spart p de diverse oppskriftene og kokebkene.
    Og kategoriser de hver for seg.

    Vi skal legge de forskjellige lse oppskriftene og kokebkene i 4 forskjellige kategorier.

    1. Praktiske
    De du liker huske og bruker ofte.

    2. Sentimentale
    Slike som tilhrer familien og som du nsker ta vare p.

    3. Aspiration
    Oppskrifter du har p ting du allerde lager men som kan lfte maten til nye hyder.

    4. Fantasi
    Oppskrifter som du fantaserer om lage men som du vet du aldri kommer til lage.

    Vr flink lytt til hjertet nr du legger de i de forskjellige bunkene s klarer du nok f
    noe i hver kategori.

    Stepp 2

    Declutter alts kast de oppskriftene du ikke trenger mer, skriv de gjerne inn i ledige sider i
    oppskriftsboken din s du kan kaste lse ark.

    Stepp 3

    Lag/fin oppbevaringslsninger som passer for ditt kjkken eller kanskje du har bedre plass
    i ett skap i stuen. Tenk gjennom hva og hvor som passer best i ditt hus.

    Hvilke trenger du oppbevare s du lett finner de og hvilke kan du putte lenger vekk siden
    de aldri eller nesten aldri er i bruk

    Lykke til
    Dette er enenkel verson av den orginale Challengen som du finner HER

    Str p Engelsk s oversetter det som jeg synes er viktigst og om du nsker mer
    info er det bare klikke deg inn p challenge siden via bildet eller her ogs.

    Kom gjerne innom her med link til innlegg om du gjr noen av challengene og
    blogger om det, du kan jo bare velge ut de du nsker utfre.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 4 av 52 week Organized Home Challenge

    Hey denne uken liker jeg spesielt godt for det er s godt nr dette er gjort og det er.
    Organisering av kjleskap og fryser uke JIPPI !! thi hi

    Har hoppet til uke 4 for det er lettere for alle flge med vi kom jo en uke sent inn i challengen
    men du kan starte nr du vil. No preasure alts.

    Trykk p bildet s kommer du til denne ukens challenge siden.

    Ja da var det steppsene.

    Stepp 1
    Hva du trenger fr du starter.

    • En stor sppelpose til kaste gammel og utgtt mat.
    • Vasken klar, fylt med varmt spe vann.
    • Oppvaskmaskinen er tom klar til ta imot plastik bokser osv som trenger en vask.
    • Merkepenn og merkelapper
    • vaskeartikkler til vaske innvendig og utvendig p kjleskap og fryser.
    • Om du har mat som ikke holder seg noen timer ute i romtemp ha klar en kjleboks.

    Kan vre lurt gjre dette rett fr dere skal ut handle neste ukes matvarer, s det er minst
    mulig i kjleskapet og fryseren.

    Stepp 2

    Rydd opp utvendig p kjleskapet.

    Det meste av challengen omhandler maten men det kan vr lurt ta ett par minutter
    p rydde utvendig ogs, ta ned lapper og diverse med datoer du skal huske plott
    de inn p kalenderen s blir du kvitt endel papirer, kanskje du kan omorganisere litt
    i magnetene dine ogs.

    Stepp 3

    M gjres 2 ganger alts en gang med kjleskapet s en gang til med fryseren.

    Organiser matvarene, du tar alts alt ut av kjleskapet og senere fryseren, ser over
    dato og kaster det som er gammelt og utgtt p dato.
    Her kan du finne en liste som forteller deg ca hvor lenge ting holder seg i kjleskapet.
    Og Her er til fryseren.

    Stepp 4

    Mens alt er ute av kjleskapet og evventuelt fryser s vasker raskt over alle kriker
    og kroker, er garantert litt sl her og der.
    Vr obs p at det kan vre lurt ta ut stppselet mens du vasker det er jo tross
    alt ett elektrisk kjleskap, og du br ogs passe p om det er glass hyller at du ikke legger
    kaldt glass i det varme spevannet det kan sprekke, la det ligge litt ute klimatisere seg litt.

    Stepp 5

    Putt alt tilbake, litt mer organisert enn det var fr kanskje, jeg er for at alle har sin
    mte organisere seg p s det klarer du nok helt selv,
    Vi har alt Dylan sitt p hans egne 2 hyller ellers har vi en pleggshylle og grnnsakshylle
    Alt annet sier seg selv :-)

    Om du nsker fler tips vedrrende organiseringen trykk p 52 bildet s kommer du
    til opprinnelses siden for denne challengen.. der er det mer .men dette holder for meg.

    Si gjerne i fra om du ogs flger med s jeg kan f se hvordan det gr hos deg om
    du deler p bloggen din :-) om du ikke har blogg og flger med fortell gjerne
    hvordan det gr.

    Lykke til Blir nok torsdag og elle fredagsjobb p meg dette om jeg ikke blir vrre
    med forkjlelsen min ja jeg har blitt syk, snufs, host , buuhuuu.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 2 er utfrt Home Organized Challenge bilder sier mer enn ord !

    Jeg har gjort som jeg sa jeg skulle i dag, tmt ut alt i matskap og matskuffer.
    vasket hyller, skuffer og ryddet alt tilbake og ja det tok hele dagen.
    Ting tar gjerne hele dagen her for jeg kan jo ikke bare st rydde m jo leke
    med lillemann ogs og da gr klokka fort.
    Dylan hadde en god dupp i dag s da fikk jeg unna masse.

    Her er fr etter og under bilder.

    Bakevare skuffen fr opprydding.

    Den ble Dylan sin skuff.

    Krokkeskuffen fr opprydding

    Ble bakevare skuffen.

    Matvareskuffen fr opprydding.

    Fortsatt matvareskuffen bare litt mer orden.

    Te og kaffe hylla fr opprydding.

    Fortsatt te og kaffe hylle etter opprydding.

    Diverse hylle fr opprydding.

    Ble varer som er fy fy for Dylan hylle.

    Overskuddslager hylla fr opprydding.

    Fortsatt overskuddshylle.

    Dylan sin hylle fr opprydding.

    Ble en diverse hylle med pasta, frokostblandinger og Dylan godis, trenger ikke kjpe
    lrdagsgodis p en stund ser jeg ha ha.


    Slik s det ut en god stund ute p kjkkenbenken min, men n er det helt blst igjen.
    Mangler bare bytte ut julegardinene der inne n s er vi klare for sommer thi hi.

    Kjempe kjekt titte i skuffer hylle n, alt er organisert og ligger s det er lett f tak i.

    Har du orden i skuffene/skapene dine p kjkkenet.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 2 av 52 week organized home challenge.

    Trrvarenes uke

    Da er vi kommet til uke 2 og ukens utfordring er rydde i matskap, matskuffer,
    krydderskap og andre steder du har trrvarer.



    Er uke 3 p nettsiden men du kan starte nr du vil s hos meg er det uke 2.
    Trykk p bilde s kommer du til denne ukens utfordring.

    Denne organiseringsuken har flere steg.
    Jeg forklarer kort ogs kan du klikke p bildet s fr du en mer utfylende forklaring.

    Steg 1
    Rydd vekk det som ikke hrer hjemme sammen med matvarene og kast alt som er gtt ut p dato.
    Her er det viktig at du tar alt ut av skapene,skuffene eller andre steder du har trrvarer.
    G igjennom alt og kast det som ikke blir brukt eller er utgtt.

    Det er s frivillig om du vil vaske over skapene, skuffene nr de er tomme men det er jo
    veldig enkelt nr det likevel er tomt.

    Steg 2
    Er organisere matvarene slik at det du bruker mest er mest tilgjengelig ogs videre,
    alle organiserer slik det passer for seg.

    Steg 3
    Lag en oversikt over hva du har i skapet eller skuffen se her for forslag til liste.
    (denne hopper jeg over for jeg vet jeg ikke kommer til klare oppdatere den)

    Steg 4
    N er det tid for sette alt tilbake i skap og skuffer, og tid for se om det er smartere
    og bedre mter oppbevare matvarene i bokser og slikt s det holder seg godt s lenge som
    pakken sier. Grupper matvarer etter kategori som for eksempel bakevarer, pasta, supper osv
    slik at det passer deg og din familie.
    Om du n sitter igjen med bedre plass i skapene kan du bruke noe av plassen til oppbevare
    ting du ikke bruker s ofte som div gryter/kjeler eller andre ting som bare kommer frem en gang iblant.

    Her i huset skal morgendagen vies til denne ukens organisering, fr og etter bilder kommer
    i morgen, gleder meg faktisk til f orden og ikke minst f vasket godt inne i skapene.


    Bildet funnet HER

    Lykke til med organiseringen.

    Follow Me on Pinterest

    52 week Organized Home Challenge med mer.

    Denne mtte jeg bare bli med p, var inne hos min oppfinsomme kusine igjen.
    M vre den amerikanske luften som gjr en s oppfinnsom for den luften har
    ikke jeg her.

    52 Week Organized Home Challenge

    Du trenger ikke bli med fra 1 januar en kan bli med nr en vil.

    Frste uke for meg er rydde i kjkkenskapene, noe som er ganske enkelt for meg
    for det er gjort 2 ganger i fjor, s da gr jeg lett over er jo altids noe som kan flyttes p.
    Skuffene er ogs med denne uken der er det godt organisert s blir en liten gjennomgang der ogs.

    Veldig kjekt f frem det som blir brukt ofte og heller ha det som skjeldent er i bruk lenger bak
    eller hyere opp og det som aldri blir brukt kan en jo kaste eller legge i kjelleren frem til
    det en gang om noen r blir kastet ja eller noe som er enda bedre om det er ting som er
    godt brukanes kan det jo gis til frivillighetssentralen som kan selge det for en rimelig penge til
    noen som har brukt for det.



    I gr mtte jeg gi opp 2 timer fr arbeidsdagen var over, ble redd jeg ikke skulle klare turen hjem,
    jeg hadde s vondt i magen, var skikkelig kvalm og hodet fltes som om det skulle sprekke.
    Men slik er det n bare og klarer en ikke mer s klarer en ikke mer, jeg er ikke den som gir
    meg fr jeg virkelig m.
    Klarte komme meg trygt hjem og fikk nesten 2 timer p sofaen, var helt i svime karret
    meg avgrde for hente Dylan i barnhagen, det gikk greit og de merket ikke at jeg nesten
    ikke klarte holde meg p bena.
    Hadde hpet p en mye bedre dag i dag men virker som om bryteren til kroppen min har
    skrudd seg av. Skal nok klare karre meg p jobb i morgen blir for dumt ikke gjre det
    siden vi skal p tur Torsdag kan ikke avlyse den, kan jo altids ligge p lugaren vre
    syk s kan Terje og Dylan kose seg ivertfall.

    Nei m vre positiv og tro til siste slutt at jeg blir frisk som en fisk til i morgen sa hun
    mens kvalmen bare bredde seg utover ha ha livet er hrlig om dagen kjenner jeg.

    Hper alle dere der ute er friske og raske, send gjerne litt energi hit s jeg klarer meg jeg ogs.

    Klemme p.

    Follow Me on Pinterest

    wendysinfamilie

    42, Askim

    Velkommen til min blogg. Jeg er en dame p som blogger om vr hverdag med egg og melkeallergi hos minstemann og alt annet jeg inntereserer meg for i det siste er det blitt litt hekling. Har 2 snner en fdt i 1992 og lillemann fdt i 2009 Vil du sponse meg med produkter du nsker testet eller som premier til konkurranser er det bare ta kontakt. Det gjr du om du lurer p noe ogs. twgutta.blogg@hotmail.com

    FLG MEG GJERNE

    bilde bilde bilde

    Mine ti siste Instagram






    I Am Getting Clutter Free in 15 Minutes a Day

    Norske blogger
    Personligt

    Blogg TopplistaTopOfBlogs
    Blog Ping
    Blogglisten

    WendySinFamilie

    Bloggist.no - Toppliste for bloggere Bloggist.no - Toppliste for bloggere
    Matbloggtoppen

    Meny



    ANNONSER
    AFFILIATE


    bilde



    free counters



    Arkiv

    hits