Translator just find you`r language.

  • Trykk for Bakst uten egg og melk.

  • 52 WEEK ORGANIZED HOME CHALLENGE

    Uke 10 Organized Home Challenge

    Nå ligger jeg litt etter igjen men hey alt må taes i den farten som passer til
    hver enkelt.


    Uke 10 sin challenge går ut på å få orden og rutine på posten du mottar og
    den du skal sende ut.

    Denne challenge er starten på det å få orden på all papirflyt rundt om i huset
    og er også starten på flere uker med papir organisering.

    Noen av fordelene du vil se når du kommer igang med organisering av post og papir
    Som kommer inn i huset er :

    • Ingen benkeflater eller andre flater overfylt med papir bunker.
    • Ingen bortkastede kroner og øre på avgifter tilkommet på regningene dine fordi du
      er for sent ute til å betale de.
    • Ingen uro for at du glemmer noe som en hendelse eller en frist.
    • Du vil spare tid på å lete etter dokumenter fordi du får oversikt.

    Step 1: Velg en plass i hjemmet hvor du vil samle og gå igjennom posten.

    Det er inger rett er gal plass å oppbevare og sortere posten/papirene dine, her får du noen
    tips til hvor det kan være.

    • Ett sentralt sted i hjemmet hvor din familie allerede dumper papir og post, slik som kjøkkenbenken, spisestuebordet, rett ved døren i gangen osv.
    • Ved en arbeidstasjon.
    • I nærheten av der du oppbevarer papirer, regninger og andre ting du tar vare på.
    • Ha plass til litt home office supplies.

    Alle har forskjellige behov så alle velger noe som passer for seg.
    Husk å innvolvere hele familien i systemet ellers vil det jo raskt bli kaos igjen.

    Step 2: Samle riktig utstyr der hvor du ønsker å sortere.

    Det du kan trenge er en søppelkasse, resirkuleringsboks og eventuelt en papirkutter til slikt som skal kastes men du ikke ønsker andre skal kunne lese, (brennes i ovnen her)

    Det viktigste å gjøre hver dag er å kaste all søppel med en gang, da er det borte og samler seg ikke opp i hauger. Kast det rett i resirkuleringsboksen din. HER er min resirkuleringsstasjon som fant sted etter uke 6 challenge.

    Her er noen forslag til kontor materiell du bør ha i nærheten av din hjemme post/pair stasjon.

    • Ett fast sted til regninger og andre papirer som må ligge litt på vent.
    • Penner
    • konvolutter
    • Frimerker
    • Stiftemaskin
    • Post it lapper
    • Saks
    • Tape
    • Binders i forskjellige størrelser
    • Liten calculator
    • Address book and other contact information
    • Familie kalender
    • Telephone (etter ønske)
    • Computer (etter ønske)

    Step 3: Lag deg en rutine på å sortere posten/papirer hver dag.
    2 minutter er alt du som regel trenger.

    Choice 1: Kast, Resirkuler eller makuler.

    Choice 2: Delegere det videre om du ikke kan avgjøre hva det er.

    Choice 3: Information du må ta vare på legges riktig sted så du finner den igjen. 

    Choice 4: Gjør det som må gjøres med det med en gang.

    Here is where you really need to implement the two minute rule. The two minute rule requires
    that you should not put off anything that takes you less than two minutes to do, right then.

    Step 4: Sett av litt tid hver uke til papirarbeid.

    Step 5: Gå rundt i huset å samle alt av papirer på rett sted på
    arbeidsplassen du har satt av til å jobbe med papir og post.

    Sett av tid til å sortere alt du finner , trenger ikke være med en gang men sett deg små
    mål så er de lettere å nå.

    Fortell gjerne hvordan det går, her kan du se hva andre har fått til.

    Creative Storage Solutions Hall of Fame

    Ønsker du å få disse challengene rett i mailen gå inn HER og meld deg på.

    Follow Me on Pinterest

    52 week Organized home challenge uke 9

    • Der var jeg tilbake med de ukentlige taskene. Uke 7 forsvant siden vi her
      i Norge har lite av kupponger å bruke når vi handler og den uken var opplæring i å
      bruke kuppongene best mulig. Uke 8 kan hende jeg kommer tilbake til den for den
      er om det å planlegge handlelister og sunne middager.

    Men nå er det uke 9 det dreier seg om :


    Uke 9 : Organisering av kontakter og adresser.
    Lage en enkel adressebok.

    Om du er som meg så har jeg jo en adressebok men om den er up to date ja
    det er ett annet spørsmål.

    Step 1 : Bestem deg for hvordan du ønsker å oppbevare kontakt informasjonen din.

    • På papir
    • Elektronisk
    • Eller Hybridisk (altså begge deler ja takk)

    Jeg er nok fan av å ha litt begge deler eller egentlig samme info både på papir og på data
    av den enkle grunn at noen ganger er det enklere å finne det jeg trenger på papir og andre
    ganger motsatt om pc likevel er på så kan jeg jo bare pling pling se etter der.
    og om det er en mailadr jeg skal ha så skal jeg sikker bruke pc likevel så da
    er det kjekt å ha infoen der.

    Og om pc skulle gå dunken er det jo kjekt å ikke miste all kontakt info en er avhengig av å ha.

    Step 2 : Lag en enkel adressebok.

    Her finner du gratis adressebok sider du kan printe ut.
    Det du nå må huske på etter å ha laget systemer er å oppdatere de ettersom du får
    nye kontakter eller ny kontaktinfo, ikke tenk jeg gjør det senere for da er du ute å
    kjøre igjen, det tar deg max 2 min å gjøre det med en gang.

    Step 3 : Lag en enkel papir kontaktliste til vesken/lommeboken din.

    Litt påbygg til step 2 lag en enkel oversiktilig kontakt oversikt til vesken/lommeboken
    med de viktigste kontaktene dine, for at disse skal være veldig lett tilgjengelig.
    Slik som ektefelles, barns, viktige jobb nummer osv ettersom hva du
    føler er nummer og kontakt info du synes er viktig å ha for hånden.

    Step 4 : Lag en krise kontaktinformasjons liste.

    Ved krise, sykdom osv kan det være godt å ha en slik på en fast plass i huset som
    alle vet hvor er. Den kan ineholde for eksempel nummer til Politi, brannvesen, sykehus
    , legevakt, veterinær, nabo, osv etter hva du synes er viktige nummer.

    Step 5 : Lag en liste over innholdet du har i lommeboken din.

    Dette i tilfelle du mister den eller blir frastjålet den, da har du lett tilgjengelig
    all info for å sperre kort og også erstatte de kortene du har mistet raskere.

    Step 6 : Lag en liste over  eller organiser business cards,
    som du har liggende både her og der, slik at du lett kan finne de frem om du skulle ha behov for de.

    Vil du lese hele challengen eller melde deg på så du får de rett i eposten din
    kan du gå inn HER så finner du hele

    Fortell meg gjerne hvordan det går med challengen om du gjør litt eller alt
    har ingenting å si her er det bare å gjøre det du synes du trenger.

    Lykke til

    Nå skal jeg ut en tur å spise sunt snacks og hekkle oppi bakken her borte.

    Ha en kos kveld , det vet jeg at jeg skal ha.

    Follow Me on Pinterest

    Endelig ! week 7. Bor vi i Sverige ?

    Hey .. ja ja ja

    Denne uken uke 7 i 52 week organize challenge er det kuponger som skal til
    pers der over inn the America og ja som alle vet har vi ikke slikt her i Norge
    så da fikk jeg endelig gjort uke 4 sin challenge.

    Thi hi nå er endelig uke 4 av 52 week organize challenge utført.

    Kjøleskapet har blitt tømt, ryddet og organisert.
    Nå er det ganske ryddig og organisert her fra før dette på grunn av Dylan sine
    egg og melke allergier så vi må dele kjøleskapet så hans varer ikke står
    sammen med varer han ikke kan spise.

    Bare se her.

    Vask og opprydding er en god ide, altids noe søl her og der godt å få vekk.

    Alt er ute og klart for full vask.

    Alt er tilbake på plass, veldig deilig med ett skinnende rent kjøleskap, ble litt bedre
    plass men dagens middag ble tatt frem også he he

    Dylan sine hyller.

    Og Dylan sin dørplass, vi kan også bruke hans mat men han kan ikke bruke vår, så er
    kjekt å dele det opp. he he la akuratt merke til at det ser ikke ut som vi bor i Norge i hht
    innholdet i kjøleskapet vårt, ser mer ut som om vi bor i Sverige ja ja gjør jo nesten det thi hi



    Dagens frokost var som den pleier 2 skiver. Vi tok det helt med ro på morgenen før jeg
    skulle til iiiiiiiiiiiiiiiiiik tannlegen, jeg lever jo så det gikk jo greit på ett vis, er helt svimmel
    når jeg reiser meg fra stolen hos tannlegen sikkert fordi jeg puster underlig når jeg sitter der.

    ja nå har jeg sittet her en stund blir så distrahert av tv i blant så da er det vel på tide å få slengt
    ut dette innlegget før dere alle finner putene deres he he .

    Hvordan ser det ut i kjøleskapet ditt ?

    Ny utfordring he he vis meg innholdet i kjøleskapet ditt  :)

    Follow Me on Pinterest

    Helsestasjonen og uke 6 challenge utført !

    Var jo hos helsestasjonen i går og timene løper bare i fra meg her.

    Dylan veier 13,5 kg og er 93,5 cm høy følger kurven sin helt på prikken.
    Vi var jo litt spente fordi vi tenke det var en språktest nå men det var det ikke
    og vi spurte i forhold til språket til Dylan som jo ikke er det beste men han
    kommer seg for hver dag som kommer.

    Vi har ikke bekymret oss for det men barnehagen har spurt vedrørende det
    først meg så Terje , så vi lurte litt på om vi burde vært mer bekymret.
    Men det trenger vi absolutt ikke, det som er viktig er at de på denne alderen har
    forståelse ( at du kan be de hente noe uten å peke eller vise frem noe)
    Og at de hører deg når du snakker til de.

    Dylan gjør begge deler og det har han gjort lenge lenge.

    Så da slapper vi helt av og tar kontakt såklart om vi synes det stopper opp,
    Nå om dagen kommer det nye ting hver dag også har han den siste tiden begynt
    å herme og det har han ikke gjort så mye av før.

    Ellers var det kos å se helsesøster igjen vi er veldig fornøyd med henne, hun er helt down to earth
    Så nå er det ikke noe besøk til helsestasjonen før 4,5 år her vi bor om vi ikke ringer å får en
    ekstra time. Vi skal til fysio med Dylan da i slutten av måneden for hun synes han gikk litt
    innover med bena (har ikke sett noe til det ) og teakker såklart ja for kanskje det har noe med
    det at han vondt innimellom kanskje han legger seg til en gangmåte som ikke gjør vondt
    for han sier at det gjør vondt i benet nå og da, kjekt å få sjekket alle muligheter.

    Så var det søppelet vårt.

    Er jo ukens challenge å organisere resirkulasjonen av søppel i heimen.
    Her over ser dere hvordan det var under benken, vask på høy tid.

    Vasket alt av bøtter og skap.



    Lagde meg merkelapper og voala så ryddig og rent ble det. Tenkte litt på hvoe ellers i huset
    jeg trenger søppelkasser og har egentlig der jeg trenger som i vaskerommet for lo
    fra tørketrommelen, badet og rommet til Dylan til bleier (den tømmes hver kveld)

    Her har vi akkurat spist middag, ble sent i dag for det var lasagna på menyen og
    det kan vi ikke servere Dylan (fant en ny med taco den kan han spise) men andre her
    blir dårlige i magen av alt krydderet i disse taco tingene. Så Dylan fikk kylling med ris
    for vi skal ha kyllingsalat i morgen så da passet det helt toppers.

    Håper alle har en fin Torsdagskveld

    Klemme på

    Follow Me on Pinterest

    Uke 6 Organized Home Challenge

    Denne uken er det søppelet som skal til pers, ja vi er vel ganske flinke
    her til lands i det å resirkulere og sortere søppelet vårt men vi kan garantert
    alle bli flinkere.

    Kremt kremt trenger vist en opprydding inne i skapet under vasken hos meg
    ivertfall så det var fint det var dette som er ukens challenge.

    Challengen sitt poeng er å gjøre det lettere for deg selv å sortere og resirkulere.

    Stepp 1

    Finn ut og lær deg reglene for resirkulering der du bor, hva og hvor skal det forskjellige
    sorteres og leveres. Dette fordi mange kommuner har forskjellige måter på hente
    og leveringstiltakene sine.

    Stepp 2

    Hvor er det best i ditt hjem å oppbevare, søppelet før det eventuelt bæres ut i
    søppelcontainerene i oppkjørselen eller leveres ditt lokale resirkuleringsmottak.
    Her er det fler ting du må tenke på.

    Hvordan dele inn søpelet (kommer ant på resirkuleringen der du bor)

    Her hos oss deles den inn slik :

    Restavfall (egen container)

    Matavfall (egen boks)

    papp/papir (egen container)

    Glass og metall (egen boks)

    Farlig avfall (rød bøtte med lås)

    Plast (egen sekk)

    og til slutt

    Bleier (egen container)

    Ja litt av en liste.


    Bilde lånt HER

    Du må også tenke på hvor lenge du er nødt til å oppbevare de diverse containerene før
    det blir hentet/levert. Hvor mye plass trenger du.

    Stepp 3

    Tenk igjennom om du trenger søppelkasser i flere rom.

    Stepp 4

    Lag deg rutiner på når du tar ut søppelet, leverer til resirkulasjonsstasjonen.

    Se flere tips Home Storage Solutions som har denne challengen

    Lykke til :-)

    Follow Me on Pinterest

    Uke 5 av 52 week Organized Home Challenge

    Da var det ny uke og ny challenge, (jeg ligger etter så kjøleskapsryddingen som
    skulle vært utført må følge denne challengen)

    Denne uken skal det ryddes og organiseres i oppskrifter og kokebøker.

    Noen tenker sikkert ohh guu hvor skal jeg begynne og andre som meg tenker ja
    det blir jo en enkel liten opprydding. En time eller to tenker jeg det vil ta her i huset
    om jeg tar i ett skikkelig tak og det har jeg tenkt til.



    Stepp 1
    Tenk på hvorfor du har spart på de diverse oppskriftene og kokebøkene.
    Og kategoriser de hver for seg.

    Vi skal legge de forskjellige løse oppskriftene og kokebøkene i 4 forskjellige kategorier.

    1. Praktiske
    De du liker å huske og bruker ofte.

    2. Sentimentale
    Slike som tilhører familien og som du ønsker å ta vare på.

    3. Aspiration
    Oppskrifter du har på ting du allerde lager men som kan løfte maten til nye høyder.

    4. Fantasi
    Oppskrifter som du fantaserer om å lage men som du vet du aldri kommer til å lage.

    Vær flink å lytt til hjertet når du legger de i de forskjellige bunkene så klarer du nok å få
    noe i hver kategori.

    Stepp 2

    Declutter altså kast de oppskriftene du ikke trenger mer, skriv de gjerne inn i ledige sider i
    oppskriftsboken din så du kan kaste løse ark.

    Stepp 3

    Lag/fin oppbevaringsløsninger som passer for ditt kjøkken eller kanskje du har bedre plass
    i ett skap i stuen. Tenk gjennom hva og hvor som passer best i ditt hus.

    Hvilke trenger du å oppbevare så du lett finner de og hvilke kan du putte lenger vekk siden
    de aldri eller nesten aldri er i bruk

    Lykke til
    Dette er enenkel verson av den orginale Challengen som du finner HER

    Står på Engelsk så oversetter det som jeg synes er viktigst og om du ønsker mer
    info er det bare å klikke deg inn på challenge siden via bildet eller her også.

    Kom gjerne innom her med link til innlegg om du gjør noen av challengene og
    blogger om det, du kan jo bare velge ut de du ønsker å utføre.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 4 av 52 week Organized Home Challenge

    Hey denne uken liker jeg spesielt godt for det er så godt når dette er gjort og det er.
    Organisering av kjøleskap og fryser uke JIPPI !! thi hi

    Har hoppet til uke 4 for det er lettere for alle å følge med vi kom jo en uke sent inn i challengen
    men du kan starte når du vil. No preasure altså.

    Trykk på bildet så kommer du til denne ukens challenge siden.

    Ja da var det steppsene.

    Stepp 1
    Hva du trenger før du starter.

    • En stor søppelpose til å kaste gammel og utgått mat.
    • Vasken klar, fylt med varmt såpe vann.
    • Oppvaskmaskinen er tom klar til å ta imot plastik bokser osv som trenger en vask.
    • Merkepenn og merkelapper
    • vaskeartikkler til å vaske innvendig og utvendig på kjøleskap og fryser.
    • Om du har mat som ikke holder seg noen timer ute i romtemp ha klar en kjøleboks.

    Kan være lurt å gjøre dette rett før dere skal ut å handle neste ukes matvarer, så det er minst
    mulig i kjøleskapet og fryseren.

    Stepp 2

    Rydd opp utvendig på kjøleskapet.

    Det meste av challengen omhandler maten men det kan vær lurt å ta ett par minutter
    på å rydde utvendig også, ta ned lapper og diverse med datoer du skal huske å plott
    de inn på kalenderen så blir du kvitt endel papirer, kanskje du kan omorganisere litt
     i magnetene dine også.

    Stepp 3

    Må gjøres 2 ganger altså en gang med kjøleskapet så en gang til med fryseren.

    Organiser matvarene, du tar altså alt ut av kjøleskapet og senere fryseren, ser over
    dato og kaster det som er gammelt og utgått på dato.
    Her kan du finne en liste som forteller deg ca hvor lenge ting holder seg i kjøleskapet.
    Og Her er til fryseren.

    Stepp 4

    Mens alt er ute av kjøleskapet og evventuelt fryser så vasker raskt over alle kriker
    og kroker, er garantert litt søl her og der.
    Vær obs på at det kan være lurt å ta ut støppselet mens du vasker det er jo tross
    alt ett elektrisk kjøleskap, og du bør også passe på om det er glass hyller at du ikke legger
    kaldt glass i det varme såpevannet det kan sprekke, la det ligge litt ute å klimatisere seg litt.

    Stepp 5

    Putt alt tilbake, litt mer organisert enn det var før kanskje, jeg er for at alle har sin
    måte å organisere seg på så det klarer du nok helt selv,
    Vi har alt Dylan sitt på hans egne 2 hyller ellers har vi en påleggshylle og grønnsakshylle
    Alt annet sier seg selv :-)

    Om du ønsker fler tips vedrørende organiseringen trykk på 52 bildet så kommer du
    til opprinnelses siden for denne challengen.. der er det mer .men dette holder for meg.

    Si gjerne i fra om du også følger med så jeg kan få se hvordan det går hos deg om
    du deler på bloggen din :-) om du ikke har blogg og følger med fortell gjerne
    hvordan det går.

    Lykke til Blir nok torsdag og elle fredagsjobb på meg dette om jeg ikke blir værre
    med forkjølelsen min ja jeg har blitt syk, snufs, host , buuhuuu.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 2 er utført Home Organized Challenge bilder sier mer enn ord !

    Jeg har gjort som jeg sa jeg skulle i dag, tømt ut alt i matskap og matskuffer.
    vasket hyller, skuffer og ryddet alt tilbake og ja det tok hele dagen.
    Ting tar gjerne hele dagen her for jeg kan jo ikke bare stå å rydde må jo leke
    med lillemann også og da går klokka fort.
    Dylan hadde en god dupp i dag så da fikk jeg unna masse.

    Her er før etter og under bilder.

    Bakevare skuffen før opprydding.

    Den ble Dylan sin skuff.

    Krokkeskuffen før opprydding

    Ble bakevare skuffen.

    Matvareskuffen før opprydding.

    Fortsatt matvareskuffen bare litt mer orden.

    Te og kaffe hylla før opprydding.

    Fortsatt te og kaffe hylle etter opprydding.

    Diverse hylle før opprydding.

    Ble varer som er fy fy for Dylan hylle.

    Overskuddslager hylla før opprydding.

    Fortsatt overskuddshylle.

    Dylan sin hylle før opprydding.

    Ble en diverse hylle med pasta, frokostblandinger og Dylan godis, trenger ikke kjøpe
    lørdagsgodis på en stund ser jeg ha ha.


    Slik så det ut en god stund ute på kjøkkenbenken min, men nå er det helt blåst igjen.
    Mangler bare å bytte ut julegardinene der inne nå så er vi klare for sommer thi hi.

    Kjempe kjekt å titte i skuffer å hylle nå, alt er organisert og ligger så det er lett å få tak i.

    Har du orden i skuffene/skapene dine på kjøkkenet.

    Follow Me on Pinterest

    Uke 2 av 52 week organized home challenge.

    Tørrvarenes uke

    Da er vi kommet til uke 2 og ukens utfordring er å rydde i matskap, matskuffer,
    krydderskap og andre steder du har tørrvarer.



    Er uke 3 på nettsiden men du kan starte når du vil så hos meg er det uke 2.
    Trykk på bilde så kommer du til denne ukens utfordring.

    Denne organiseringsuken har flere steg.
    Jeg forklarer kort også kan du klikke på bildet så får du en mer utfylende forklaring.

    Steg 1
    Rydd vekk det som ikke hører hjemme sammen med matvarene og kast alt som er gått ut på dato.
    Her er det viktig at du tar alt ut av skapene,skuffene eller andre steder du har tørrvarer.
    Gå igjennom alt og kast det som ikke blir brukt eller er utgått.

    Det er så frivillig om du vil vaske over skapene, skuffene når de er tomme men det er jo
    veldig enkelt når det likevel er tomt.

    Steg 2
    Er å organisere matvarene slik at det du bruker mest er mest tilgjengelig også videre,
    alle organiserer slik det passer for seg.

    Steg 3
    Lag en oversikt over hva du har i skapet eller skuffen se her for forslag til liste.
    (denne hopper jeg over for jeg vet jeg ikke kommer til å klare å oppdatere den)

    Steg 4
    Nå er det tid for å sette alt tilbake i skap og skuffer, og tid for å se om det er smartere
    og bedre måter å oppbevare matvarene i bokser og slikt så det holder seg godt så lenge som
    pakken sier. Grupper matvarer etter kategori som for eksempel bakevarer, pasta, supper osv
    slik at det passer deg og din familie.
    Om du nå sitter igjen med bedre plass i skapene kan du bruke noe av plassen til å oppbevare
    ting du ikke bruker så ofte som div gryter/kjeler eller andre ting som bare kommer frem en gang iblant.

    Her i huset skal morgendagen vies til denne ukens organisering, før og etter bilder kommer
    i morgen, gleder meg faktisk til å få orden og ikke minst få vasket godt inne i skapene.


    Bildet funnet HER

    Lykke til med organiseringen.

    Follow Me on Pinterest

    52 week Organized Home Challenge med mer.

    Denne måtte jeg bare bli med på, var inne hos min oppfinsomme kusine igjen.
    Må være den amerikanske luften som gjør en så oppfinnsom for den luften har
    ikke jeg her.

    52 Week Organized Home Challenge

    Du trenger ikke bli med fra 1 januar en kan bli med når en vil.

    Første uke for meg er å rydde i kjøkkenskapene, noe som er ganske enkelt for meg
    for det er gjort 2 ganger i fjor, så da går jeg lett over er jo altids noe som kan flyttes på.
    Skuffene er også med denne uken å der er det godt organisert så blir en liten gjennomgang der også.

    Veldig kjekt å få frem det som blir brukt ofte og heller ha det som skjeldent er i bruk lenger bak
    eller høyere opp og det som aldri blir brukt kan en jo kaste eller legge i kjelleren frem til
    det en gang om noen år blir kastet ja eller noe som er enda bedre om det er ting som er
    godt brukanes kan det jo gis til frivillighetssentralen som kan selge det for en rimelig penge til
    noen som har brukt for det.



    I går måtte jeg gi opp 2 timer før arbeidsdagen var over, ble redd jeg ikke skulle klare turen hjem,
    jeg hadde så vondt i magen, var skikkelig kvalm og hodet føltes som om det skulle sprekke.
    Men slik er det nå bare og klarer en ikke mer så klarer en ikke mer, jeg er ikke den som gir
    meg før jeg virkelig må.
    Klarte å komme meg trygt hjem og fikk nesten 2 timer på sofaen, var helt i svime karret
    meg avgårde for å hente Dylan i barnhagen, det gikk greit og de merket ikke at jeg nesten
    ikke klarte å holde meg på bena.
    Hadde håpet på en mye bedre dag i dag men virker som om bryteren til kroppen min har
    skrudd seg av. Skal nok klare å karre meg på jobb i morgen blir for dumt å ikke gjøre det
    siden vi skal på tur Torsdag kan ikke avlyse den, kan jo altids ligge på lugaren å være
    syk så kan Terje og Dylan kose seg ivertfall.

    Nei må være positiv og tro til siste slutt at jeg blir frisk som en fisk til i morgen sa hun
    mens kvalmen bare bredde seg utover ha ha livet er hærlig om dagen kjenner jeg.

    Håper alle dere der ute er friske og raske, send gjerne litt energi hit så jeg klarer meg jeg også.

    Klemme på.

    Follow Me on Pinterest

    wendysinfamilie

    42, Askim

    Velkommen til min blogg. Jeg er en dame på som blogger om vår hverdag med egg og melkeallergi hos minstemann og alt annet jeg inntereserer meg for i det siste er det blitt litt hekling. Har 2 sønner en født i 1992 og lillemann født i 2009 Vil du sponse meg med produkter du ønsker testet eller som premier til konkurranser er det bare å ta kontakt. Det gjør du om du lurer på noe også. twgutta.blogg@hotmail.com

    FØLG MEG GJERNE

    bilde bilde bilde

    Mine ti siste Instagram






    I Am Getting Clutter Free in 15 Minutes a Day

    Norske blogger
    Personligt

    Blogg TopplistaTopOfBlogs
    Blog Ping
    Blogglisten

    WendySinFamilie

    Bloggist.no - Toppliste for bloggere Bloggist.no - Toppliste for bloggere
    Matbloggtoppen

    Meny



    ANNONSER
    AFFILIATE


    bilde



    free counters



    Arkiv

    hits