Translator just find you`r language.

  • Trykk for Bakst uten egg og melk.

  • BEDRE HELSE 2012 STEPP BY STEPP

    Stepp 5 to a healthy 2012

    Uff har blitt hengende etter litt her i huset kjenner jeg, n skulle dette vrt i forige uke men
    den kommer n og stepp 6 kommer i morgen sammen med denne ukens organizing challenge.

    Stepp 5

    F mer trening inn i timeplanen din.

    N skal ikke jeg vre den som sier at noen trenger trening men vi trenger vel alle rre p
    oss i en eller annen form.

    Kanskje bare det at vi begynner s smtt tenke p at vi skal bevege oss gjr at
    vi kanskje tar trappen til andre eller tredje etage i stedet for heisen, eller kanskje
    vi gr de 500 meterene til butikken i stedet for hoppe inn i bilen.

    Jeg skulle gjerne ha meldt meg inn p ett treningssenter men for det frste
    er det alt for dyrt ogfor det andre klarer jeg ikke prioritere timene inn der.

    Men jeg har en plan, p gjesterommet kommer det en TV og derfor skal min Wii fit
    bli montert der oppe s den str tilgjengelig for meg uansett nr jeg fr muligheten til g p den.

    Mlet er 15 min 2 ganger i uken i starten s fr vi se.


    Lykke til

    Follow Me on Pinterest

    Stepp 4 to a more healty 2012

    Hei hvor det gr.

    Her raser jo tiden fra meg jeg ligger n en hel uke etter med de fine
    sm stegene mot en bedre helse i 2012. Snn kan det g men jeg henger
    fortsatt med her.

    Foregende uke som n blir gende litt p linje med denne ukens steg
    som ikke er kommet enn.

    Uansett skal du denne uken (forige uke) se p hva du putter i munnen
    nr du snacker, alts gjerne p kvelden kommer jo dette suget p noe
    her i huset er det gjerne ett sug p noe stt, n skal dette erstates med noe
    kanskje litt mer sunt eller ivertfall noe annet en sjokkis og godis.

    Siden fruktsklen allerde er inne i bildet er det jo en ide med en liten skl frukt
    og litt kesam med vannilje smak over eller rett og slett ta en skive med noe
    godt plegg.

    Bilde funnet her

    Ble du innspirert eller trenger du ett bilde til kanskje

    Bilde funnet her

    Da er det bare sette igang tankemaskinen og neste gang du er i butikken
    kanskje handle inn litt smtt som du og familien kan kose dere med
    p kvelden nr stsuget kommer.

    Ha en strlende mandag.

    Follow Me on Pinterest

    Stepp 3 in making 2012 more healthy.

    Som de av dere som flger med her snn noenlunde s har min kjre kusine
    i Utah USA
    funnet ut at hun skal ha sm stepps to a healthyer 2012 og da mtte
    jeg slenge meg med for jeg trenger det srt.

    Henger litt etter siden de over there hadde en ekstra fridag og det er en dag delay
    til meg men hallo en halv uke er bedre enn ingenting.

    Og ukens stepp er spise litt frukt hver dag.

    Ikke vanskelig det tenker du kanskje men s var det det faktisk ha denne
    frukten i hus, jeg kjper stadig frukt i hp om at jeg skal ta det nr jeg fler meg
    litt snn hmm snokke humr men som regel s er den frukten ikke veldig
    delikat nr jeg fr nden over meg til ta noe.

    M nok vre flinkere til faktisk dele opp i biter oppbevare litt mer tilgjengelig
    for meg, jeg er veldig flink til gi Dylan men glemmer meg selv.

    Bilder funnet vi google her

    ser jo s lekkert ut med slike fruktfat, i morgen skal det ivertfall en mindre utgave av dette
    inn i hus s fr vi tenke litt p det hver dag.

    Lykke til.

    Liten oppdatering fra stepp 1 og 2 ..

    Stepp 1 Drikk mer vann det gjr jeg s absolutt er flinkere denne uken enn forige uke.
    Stepp 2 Komme oss ut minst 3 ganger a 20 min i uken ja den gr av seg selv siden
    det er jobb og barnehage her i huset. Ogs koser jo Dylan seg masse ute.

    En slik utfordring gjr jo at en tenker litt mer.

    ohh brukte 2,5 timer hjem fra jobb i dag s kjenner jeg har litt ondt bde her og der.
    Er jo slik at om det kommer noen hvite fjon blir det jo fulstendig kaos p veiene,
    synes det er helt underlig siden vi bor i ett vinterland.. ja ja var hjemme 3 minutter over
    klokken 18:00 ja dro fra jobben 15:30 tusen takk for den.

    Hper dere finner litt inspirasjon i steppsene, gleder meg allerde til neste.



    Siden vi handler p Meny s mtte jeg bare ha med denne :-)

    Follow Me on Pinterest

    Jeg skal flge min ste kusine i Utah (USA) Stepp 1

    Til ett mer helsebringende 2012 ivertfall s lenge hun holder det gende og
    kanskje litt til.

    Vil du vre med se her p hennes tanker om A healthier 2012. link til bloggen

    Det gr ut p ta sm steg ett per uke, 1 nytt steg i starten av uken, s har en hele
    uken p bli flink til gi kroppen en bedre helse med det ene steget etter det andre.

    Stepp one link til steg uke 1
    This first week's challenge is going to be to drink water.

    Ett helt flott steg for meg denne uken fordi jeg allerde i dag tidlig tok frem vannflasken
    og den skal fra i dag flge meg hvor enn jeg gr.
    (Fikk beskjed p sykehuset nr jeg var der sist at jeg m drikke mer vann s da
    passer det jo som hnd i hanske for meg dette steg 1..

    Er du med kan du flge med her eller der. Lykke til uansett om du vil prve.



    Si gjerne ifra om du prver og lykkes eller misslykkes alt er lov ..

    Klem

    Follow Me on Pinterest

    wendysinfamilie

    42, Askim

    Velkommen til min blogg. Jeg er en dame p som blogger om vr hverdag med egg og melkeallergi hos minstemann og alt annet jeg inntereserer meg for i det siste er det blitt litt hekling. Har 2 snner en fdt i 1992 og lillemann fdt i 2009 Vil du sponse meg med produkter du nsker testet eller som premier til konkurranser er det bare ta kontakt. Det gjr du om du lurer p noe ogs. twgutta.blogg@hotmail.com

    FLG MEG GJERNE

    bilde bilde bilde

    Mine ti siste Instagram






    I Am Getting Clutter Free in 15 Minutes a Day

    Norske blogger
    Personligt

    Blogg TopplistaTopOfBlogs
    Blog Ping
    Blogglisten

    WendySinFamilie

    Bloggist.no - Toppliste for bloggere Bloggist.no - Toppliste for bloggere
    Matbloggtoppen

    Meny



    ANNONSER
    AFFILIATE


    bilde



    free counters



    Arkiv

    hits