Translator just find you`r language.

• Trykk for Bakst uten egg og melk.

• juli 2013

Vi koser oss glugg. Rhodos

Heisann. Der fikk jeg litt nett så da kommer det en liten oppdatering fra oss i det store utland. Baren er ett godt sted å starte dagen. Hele 33 grader i dag. Fra i morgen er det meldt 40 pluss....
    Follow Me on Pinterest

Hurra for lillemann 4 år i dag.

Dagen startet såklart med sang og pakker på sengen. Hurra fra oss fikk han playmobile borg og en dings til å kjøre biler på som henges på veggen. og dagens frokost var is med sjokoladesaus. ...

Hurra !!

Det blir mer ferie på oss ja nå blir det bare mer på meg og lillemann men hey vi fårgarantert sol og varme hele neste uke, plutselig ble det en åpning og etter enkort samtale med eieren av hotellet...
    Follow Me on Pinterest

Her er det stille. En strand helt for selv.

Ja siste kvelden helt alene i huset. Har kost meg glugg alene. Jeg har spist når jeg har villet vært ute på besøk å bare tattlivet med ro. Etter jobb i dag var jeg innom min farmor en tur, godt å...

Barnefri og bryllupsdag.

Her er det bare voksne i huset og det skal det være i hele 3 netter til, tenk det da derebarnevakt og ikke annet som skjer enn jobb og hjem. Dagen i dag har gått av seg selv med jobb, etter jobb ri...

Endelig er sommeren her.

Og det var da virkelig på tide, men kjenner jeg været rett så varer det bare ett par dager.Jeg klager ikke tar vare på alle dager med sol for jeg vet høsten nærmer seg for hver dag som går. Her ha...

Endelig sommer, koselig besøk.

En nydelig sommerdag har vi hatt her i dag.Den startet med mer rydding ja det er jo noe som ingen ende tar he he Så lekte vi med togbane og byggeklosser, to turer i butikken ble det også.en med bil...
    Follow Me on Pinterest

Endelig ferdig, Before and after. Gangen er pusset opp.

Wohooo da er vi klare med gangen, vi er så fornøyde med forvandlingen, Er bare strømmen som mangler men den får vente til elektrikkeren kommer. Så her er før og etter bilder. Slik var det.Vi (l...

En spennede dag.

Hei der. Her har det skjedd mye, nå mangler kun en list og strøm i gangen så jeg kan vel si vi er ferdige, før og etter bilder kommer. I dag har vært familiedag, den startet med en siste finnish ...
    Follow Me on Pinterest

Ikke så mye som skjer og nytt.

Heisann. Er ikke så mye som skjer denne uken ja jo det skjer mye i gangen men det er mens jeger på jobb og vi har fortsatt ett håp om at den blir ferdig i morgen eller tidlig søndag. Etter jobb e...

Sommer er årstiden.

Ikke mye sommervær synes jeg i og med at vi er godt ut i Juli og gradestokken såvidtbikker 10 grader om morgenen og 20 grader midt på dagen. Men jeg klager ikke så lenge det er sol er det sol og i...
    Follow Me on Pinterest

Der litt ta kvart fra meg. (dumme pc)

Heisann. Når jeg har både tid og super lyst til å blogge litt ja da streiker pc min, så i hele går ja i 2,5 timer men det er jo nesten hele kvelden det, satt jeg å restartet og restartet og restar...

Hotellet på Rhodos. Ialyssos city

Vet det blir mye hellas prat men vi trivdes så godt på hotellet vi var på denne ferien at jeg baremå skryte litt. Vi reiste med Ving og havnet på hotellet Ialyssos City, bare noen få minutter med ...
    Follow Me on Pinterest

Hverdagen biter oss i raua

Heisann. Her løper dagene avgårde, nå er det allerede 5 dager siden vi kom hjem fra deiligeHellas og i dag kom jeg ajour med klesvasken ikke dårlig altså ja synes jeg selv da. På kjøkkenet var de...

Mer feriebilder fra Rhodos Hellas.

Heisann. Her drømmer jeg meg tilbake til varmen, ikke mye sommer å se her hjemme med regn. Se meg da mamma ikke pappa, tuller på restauranten he he må jo det når mamma skal ta bilder. Den en...
    Follow Me on Pinterest

Innkjøp fra Zara på Rhodos.

Shopping ble det jo litt av med så fine butikker i Rhodos by her får du det jegfant til lillemann på Zara. Buksen under her ser du fargen bedre på eget bilde lenger ned. Tskjorta som ser rosa u...

Hjemme igjen fra Rhodos (Ialyosos) Wohoo endelig nett.

Hallo der. Dere har vært savnet alle som en, vi har som dere vet vært på ferie og nettet somvi trodde var der var der bare delvis så fikk ikke blogget noe i det hele tatt, kun værtnoen få minutter...

wendysinfamilie

42, Askim

Velkommen til min blogg. Jeg er en dame på som blogger om vår hverdag med egg og melkeallergi hos minstemann og alt annet jeg inntereserer meg for i det siste er det blitt litt hekling. Har 2 sønner en født i 1992 og lillemann født i 2009 Vil du sponse meg med produkter du ønsker testet eller som premier til konkurranser er det bare å ta kontakt. Det gjør du om du lurer på noe også. twgutta.blogg@hotmail.com